.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پاسخ استانداري به خبر کذب روزنامه حرف
متاسفانه آن روزنامه بدون تحقیق و اطمینان از منبع خبر ، با قلم خود ضمن القای برخی سخنان نادرست در خصوص اهداف این سفرآموزشی، نسبت به انتشار آن مبادرت ورزید و به گونه ای این سفر را...
پاسخ استانداري به خبر کذب روزنامه حرف

مدیرمسئول محترم روزنامه حرف مازندران

سلام علکیم؛

درپی درج مطلبی تحت عنوان «سفر به ترکیه هدیه جریان انحرافی به پلاک قرمزهای مازنی» در صفحه دو شماره مورخ ۲۳/۳/۹۰ آن روزنامه محترم، مطلب ذیل جهت تنویر افکار عمومی ارسال می گردد، شایسته است وفق قانون مطبوعات نسبت به انعکاس آن اقدام نمایید.

سفرهای آموزشی در دنیای امروزبرای مدیران یک اصل پذیرفته شده در کشورهاست و در کشور ما نیز در تمام دولت ها این امر مسبوق به سابقه بوده وحتی در قانون برنامه توسعه انجام این گونه سفر ها و دوره های آموزشی تصریح شده است.

بر مبنای همین اصل جمعی از مدیران،فرمانداران و شهرداران استان مازندران سفر چهار روزه‌ای به استانبول ترکیه داشته‌اند که صرفاًجنبه آموزشی داشته است که متاسفانه در آن رسانه به سفر تفریحی آنتالیا تعبیر شده است.

ازآنجائیکه دفع معضل زباله از دغدغه‌های اصلی تمامی مسئولین استان و مردم شریف مازندران بوده و اصحاب محترم رسانه نیز بارها بدان پرداخته‌اند، بازدید از نیروگاه زباله سوز استانبول یکی از برنامه های محوری این سفر بوده است وبر اساس اسناد متقن اعضای محترم هیات مذکور جز استانبول به شهر دیگری آن هم آنتالیا نرفته است.

همچنین آشنایی با ناوگان حمل و نقل شهری استانبول جهت حل معضل ترافیکی شهرها، بازدید از پارک موزه فرهنگی اجتماعی، اماکن تاریخی مذهبی، مبلمان شهری و با فت فرسوده، آشنایی با نحوه ی طراحی سازه های ساختمانی مقاوم در برابر زلزله به عنوان یک الگوی معماری برای کاهش خسارت از جمله اهداف این سفر کاری و آموزشی بوده که تحقق یافته است .

متاسفانه آن روزنامه بدون تحقیق و اطمینان از منبع خبر ، با قلم خود ضمن القای برخی سخنان نادرست در خصوص اهداف این سفرآموزشی، نسبت به انتشار آن مبادرت ورزید و به گونه ای این سفر را تفریحی توریستی قلمداد نمود .

لذا از آن رسانه محترم انتظار می رود در ادامه روند اطلاع رسانی اساس کار را همواره بر پایه حقیقت و بیان واقعیت استوار نموده و خود را در برابر امنیت روانی جامعه مسئول دانسته و مبنا را بر اطلاع رسانی عاری از حب و بغض قرار دهد./1290


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

زاپاتا 31 خرداد 1390
به جاي اينكه سفر خارجه برين حق مسكن كارمندارو پرداخت كنيد
نا شناس 31 خرداد 1390
آقای رمدانی چون خودت هم تو این سفر بودی تیتر می زنی پاسخ استانداری به خبر "کذب" روزنامه حرف . تو که باید به عنوان رسانه اصل بی طرفی رو رعایت کنی باید بزنی ( پاسخ استانداری به فلان خبر روزنامه حرف ) راستی آقای رمدانی برای چی رفت آخه اون که اصلا خبرنگار نیست ضمنا اگه واقعا رسانه هستی این مطب رو نمایش بده

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.076 seconds.